En posts anteriors he intentat explicar-vos la diferència entre SEO i SEM. Avui toca encarregar-nos de les campanyes SEM que vulguem fer a sobre de la vostre web.
Per a fer-les hem de tenir clares unes quantes coses que tot seguit us les comento:
- Quin és el teu objectiu finalista.
- Com ho mesuraràs
- Google o Bing només son el mitjà, el venedor ets tu!
- Hi ha molt de trànsit web per a mòbil
Per a fer més fàcils les respostes a aquestes preguntes posaré l’exemple d’alguna empresa del sector hoteler:
Resposta 1: Baixar les comissions de tercers i augmentar els ingressos de forma directe.
Resposta 2: Integraré l’eina analítica universar a la meva web i al meu motor de vendes.
Resposta 3: A través dels coneixements propis o bé a través d’empreses especialitzades caldrà orientar les campanyes SEM cap a la venda.
Resposta 4: Caldrà que la nostre web sigui responsive per a poder absorvir aquest trànsit o gairebé exclourem el 50% del trànsit possible cap a la nostre web amb possibilitat de compra.
___________________________________________________
Us deixo un formulari de Google mateix per a que us pugui fer servei a vosaltres a l’hora d’escollir com cal fer les coses:
Accés al formulari: [clic aquí]
Seré jo qui rebi la informació si la voleu omplir.