Can Ripi's Site

Can Ripi's Site

Analítica web aplicat a Hotels

Seguint la línia d’entrades anteriors, avui intentarem explicar i donar a conèixer quines referències bàsiques han de tenir, sobretot hotels petits, en l’anàlisi de les dades que obtenim de la plataforma de Google Analytics.

Aquesta plataforma ens dona molta informació i hem d’ésser capaços per a veure quines son les dades que realment ens interessen per al nostre negoci. En aquest post intentarem dir-vos quines referències heu de tenir i quines dades hauríeu d’utilitzar a nivell bàsic.

La Audiència/Públic:

Aquest apartat és el què ens dirà com és el nostres client:

  • Quina tecnologia de visualització web utilitza: Mòbil, Tauleta o Desktop
    • Ens permetrà decidir si invertir o no en una web que sigui adaptativa per a dispositius mòbils o no.
    • Ens permetra decidir la tipologia d’anuncis a realitzar en plataformes de marketing online (adaptats a mòbil, només per a desktop)
  • D’on és i quin idioma utilitza
    • Podrem definir cap a on orientem i amb quin idioma podem fer noves campanyes “on” i “off” – line
  • Si tenim activats serveis de detecció ens dirà dades demogràfiques: sexe, edat
    • Saber com hem de fer els enunciats de la nostre web orientada per edats
  • Sabrem la quantia d’usuaris que ja ens han visitat i de nous

L’Adquisició:

Per a mi és la part més important de l’eina ja que és la que ens indica com el client ha trobat el nostre espai web. si hi ho ha fet directe, a través de cercades, a través de campanyes de marketing online, …

Evidentment aquí és on podrem mesurar si les campanyes que estan fent els nostres comercials estan o no funcionant.

Comportament:

En aquest apartat veurem el recorregut que fa la majoria dels nostres clients a la nostre web. amb això vull dir que veurem quines son les informacions que realment els interessen.

Aquesta part és molt important si tens el web preparat per a enviar el què s’anomenen esdeveniments. Per exemple, el fet d’omplir un formulari i demés. Ens dirà si està o no funcionant de la forma que nosaltres hem decidit que vagi al nostre site.

Conversions:

El més important de totes les webs son les conversions que aconsegueixes amb ella.

En aquest apartat es pot configurar el que s’anomena un “funnel” de conversió que ens indicarà on es queden els nostres clients a l’hora de comprar per a poder-hi intervenir a nivell de programació de pàgina. (imatge de dalt)

Evidentment també ens informarà dels ingressos per canal que hem obtingut a la nostre web.

Com sempre resto a la vostre disposició per a resoldre els vostres dubtes.

 

 

pròxim Publicar

© 2024 Can Ripi's Site

Autor Anders Norén

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
error

T'ha agradat el què has vist? Comparteix ...