Can Ripi's Site

Can Ripi's Site

Què has de tenir clar per a fer una campanya de SEM

En posts anteriors he intentat explicar-vos la diferència entre SEO i SEM.  Avui toca encarregar-nos de les campanyes SEM que vulguem fer a sobre de la vostre web.

 

Per a fer-les hem de tenir clares unes quantes coses que tot seguit us les comento:

  1. Quin és el teu objectiu finalista.
  2. Com ho mesuraràs
  3. Google o Bing només son el mitjà, el venedor ets tu!
  4. Hi ha molt de trànsit web per a mòbil

Per a fer més fàcils les respostes a aquestes preguntes posaré l’exemple d’alguna empresa del sector hoteler:

Resposta 1: Baixar les comissions de tercers i augmentar els ingressos de forma directe.
Resposta 2: Integraré l’eina analítica universar a la meva web i al meu motor de vendes.
Resposta 3: A través dels coneixements propis o bé a través d’empreses especialitzades caldrà orientar les campanyes SEM cap a la venda.
Resposta 4: Caldrà que la nostre web sigui responsive per a poder absorvir aquest trànsit o gairebé exclourem el 50% del trànsit possible cap a la nostre web amb possibilitat de compra.

___________________________________________________

Us deixo un formulari de Google mateix per a que us pugui fer servei a vosaltres a l’hora d’escollir com cal fer les coses:

Accés al formulari: [clic aquí]

Seré jo qui rebi la informació si la voleu omplir.

pròxim Publicar

Anterior Publicar

© 2024 Can Ripi's Site

Autor Anders Norén

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
error

T'ha agradat el què has vist? Comparteix ...